Nabízíme:

  • Evidence technických podkladů rozsahu správy budov pro případnou potřebu ostatních útvarů podniku
  • Sestavování konceptů a projektů spolupráce při plánování změn či v jejich průběhu
  • Zajištění správy budov
  • Zajištění stávajících objektů
  • Zajištění plánovaných nových objektů
  • Zajištění oprav a renovací
  • Zajištění drobných oprav domovního zařízení
  • Zajištění čištění vnitrozávodních komunikací v letním i zimním období
  • Zajištění péče o zeleň v interiéru a na pozemku náležícím firmě (trávníky, louky, dřevnatý porost)
  • Zodpovědnost za obsluhu kotlů ÚV, denní kontrola
  • Kontrola evidence deníku kotelny
  • Zajištění bezchybné funkce kamerového systému a elektronického zabezpečení objektu
  • Zajištění pravidelné údržby a provozuschopnosti systému klimatizace i rekuperace
  • Zajištění a údržba osvětlení
  • Zajištění a evidence periodických revizí zařízení budov (kabeláže, elektrorozvody, hromosvody, plyn, hasící přístroje)
  • Zajištění pravidelných kontrol a revizí požárních zařízení, včetně strojovny a rozvodů sprinklerového systému
  • Zajištění revize jeřábů a zvedacího zařízení, včetně vázacích prostředků
  • Zajištění urychleného odstranění závad nebo havárií na budovách a zařízeních (vč. evidence). Jejichž údržba a revize je předmětem smlouvy, což platí i o událostech, které mohou mít za následek poškození životního prostředí.
  • Zajištění školení požárních hlídek a jejich odborné připravenosti, registrace termínů a dojednávání jednotlivých výkonů (revizí a školení)
  • Zajištění odborných školení obsluhy zařízení pevně instalovaných v areálu firmy (Tato školení budou dojednávána se školícími na objednávku zákazníka.)
  • Provádění sledování nákladů dle předem odsouhlaseného rozpočtu
  • Při zadávání jednorázových objednávek (nad 100 tis. Kč) jsou dokládána výběrová řízení
  • Komunikace s úřady a státní správou
  • Zadávání údajů o zařízeních spojených s budovou do počítačového systému (PALSTAT)
čisté prostředí
Facility management