Nabízíme:
- Evidence technických podkladů rozsahu správy budov pro případnou potřebu ostatních útvarů podniku
- Sestavování konceptů a projektů spolupráce při plánování změn či v jejich průběhu
- Zajištění správy budov
- Zajištění stávajících objektů
- Zajištění plánovaných nových objektů
- Zajištění oprav a renovací
- Zajištění drobných oprav domovního zařízení
- Zajištění čištění vnitrozávodních komunikací v letním i zimním období
- Zajištění péče o zeleň v interiéru a na pozemku náležícím firmě (trávníky, louky, dřevnatý porost)
- Zodpovědnost za obsluhu kotlů ÚV, denní kontrola
- Kontrola evidence deníku kotelny
- Zajištění bezchybné funkce kamerového systému a elektronického zabezpečení objektu
- Zajištění pravidelné údržby a provozuschopnosti systému klimatizace i rekuperace
- Zajištění a údržba osvětlení
- Zajištění a evidence periodických revizí zařízení budov (kabeláže, elektrorozvody, hromosvody, plyn, hasící přístroje)
- Zajištění pravidelných kontrol a revizí požárních zařízení, včetně strojovny a rozvodů sprinklerového systému
- Zajištění revize jeřábů a zvedacího zařízení, včetně vázacích prostředků
- Zajištění urychleného odstranění závad nebo havárií na budovách a zařízeních (vč. evidence). Jejichž údržba a revize je předmětem smlouvy, což platí i o událostech, které mohou mít za následek poškození životního prostředí.
- Zajištění školení požárních hlídek a jejich odborné připravenosti, registrace termínů a dojednávání jednotlivých výkonů (revizí a školení)
- Zajištění odborných školení obsluhy zařízení pevně instalovaných v areálu firmy (Tato školení budou dojednávána se školícími na objednávku zákazníka.)
- Provádění sledování nákladů dle předem odsouhlaseného rozpočtu
- Při zadávání jednorázových objednávek (nad 100 tis. Kč) jsou dokládána výběrová řízení
- Komunikace s úřady a státní správou
- Zadávání údajů o zařízeních spojených s budovou do počítačového systému (PALSTAT)
Facility management